Thursday, May 28, 2015

PENGORBANAN seorang postgraduate student.

aku akui sejak aku memasuki dunia ini, gaya hidup dan akus sendiri berubah menjadi 360 darjah. serius cakap . sektika aku menaip patah-patah ini aku sedang menggayakan muka dgn nada serius, jadi boleh tgk tahap kestress-aku .

apa yang berubah ?
dulu zaman degree, aku banyak main. skrg ? aku nak makan pun kengkadang tak sempat. mcm poyo, tapi serius. gkadang bru tersedar. eh perut aku bunyik. ermm mcm tk prcaya. sbb aku kuat makan .jrg aku tingglkan makan.sgt jarang. hiks

dulu zmn degree setiap kamis aku akan menapak pi mbo cari movie yang best tuk ditonton . aku kaki wayang . cerita apa je yg aku tak tgk ? melayu aku tak tgk. mcm menggigil tgn aku nak kelua duit byr tiket wayang certa melayu. ops sori . skrg ? aku rasa dkt 8 bulan aku tk tgk wayang . tak sempat !!!!!!!!!!!! bile semua ini kan berakhir ?

dulu zmn degree. setiap mgu aku merempit, alih2 terjengol muka aku dpn uma. hiks . kaki balik kmpung gak. dah dkt je... tak guna klu dkt tak balik kan ! skrg, aku rse dekt sebulan aku tak balik kg . byk sgt keja smpi aku tak smpt nak blik. arhh sedihh laaahh .

"jika ada pilihan lain, maka aku tiada pilihan lain "


No comments:

Post a Comment