Friday, May 29, 2015

Amran Fans

salam . jujur aku katakan semenjak aku mendalami profesion aku sbg seorg postgraduate, sikap kenegatifan aku sudah semakin hilang. aku harus bangga dgn penemuan perubahan diri aku ini.
aku sudah menjadi semakin rjn. adakah faktor usia yang semakin meningkat baru baru ini ?


apa yang aku cuba terapkan dlm diri. setiap hari hrus ada perubahan yang positf dlm diri. tak banyak tak ape. janji adeee . sikit2 lme2 jadi bukit. tp semenjak kecil aku terapkan sikit2 lme2 jadi bukit tetapi aku tak pernah nampak hasil pembukitan itu. adakah aku terlalu cpt mgalah dalam meng'iye' kan pepatah ini? erm. biarlah


ape aku cuba katakan. aku harus menjd besi bagi menongkah arus2 kehidupan ini. aku percaya ini adalah takdir yang telah ditetapkan. hmm. post2 amran fans sentiasa berjaya mencuit hati aku untuk tergelak manja bila bersendirian. khk jgn dilupakan. gelak dulu bru kesian. tp aku semakin takot dgn perangai remaja remaja zaman skrg, terlalu terbuka mereka. sgt memualkan. sdg mereka diusia 15 tahun sudah sibuk mendendang kecintaan pada pasangan msg2. sdgkan dizamn aku dulu. aku sdg sibuk memikir nama apa yg sesuai diletak pada 'kad nama' tu. 'kad nama' tau tak ? alahh mcm namecard tuhhh yg ade nama alamat no.telefon. pastu gmbar background sailorman la pokemon la .mcm2 lg la.. ni laa bendanyaa

sekarg sudah jelas bukan ? dedulu beli byk2 pun murah ssgt. tp bile diingat balik. ape kegunaan benda ni ye?/ ishh. membazir lahh. ok dahla. nak gosok gigi. papai



"kau takkan tahu,apa yang aku takkan tahu"







No comments:

Post a Comment